Welcome to our Unifiedpost website! We, and third parties, use cookies on our websites. We use them to enhance site navigation, analyse site usage and assist in our marketing efforts. You can read more about our cookies and change your preferences by clicking on ‘Cookie preferences'. By clicking on 'Accept all cookies’, you agree to the use of all cookies as described in our Privacy cookie policy.
Digitalizacija

Zašto treba da digitalizujete svoju poslovnu administraciju?

Papirologija može da stvori brojne prepreke i poveća obim posla za mnoga preduzeća. Papiri na sve strane, puni ormari za arhiviranje, unos podataka i ručno obavljanje zadataka. Postoji jednostavnije i pametnije rešenje. Rešenje za digitalnu administraciju.

Papirologija može da stvori brojne prepreke i poveća obim posla za mnoga preduzeća. Papiri na sve strane, puni ormari za arhiviranje, unos podataka i ručno obavljanje zadataka. Postoji jednostavnije i pametnije rešenje. Rešenje za digitalnu administraciju.

Otkrijte zašto bi trebalo da digitalizujete svoju poslovnu administraciju. Naučite sve o prednostima digitalizacije i njenim benefitima za vaše poslovanje.

Manje vremena za administraciju, više vremena za vaš posao

S digitalnom administracijom vaše preduzeće više neće morati da vodi fakture u tabeli, traži priznanice i ugovore ili troši ogromnu količinu vremena na kreiranje i slanje i prijem faktura.

Svi ovi zadaci se mogu izvršiti i digitalno, čime se smanjuje utrošeno vreme. U današnjem sve digitalnijem poslovnom okruženju, efikasnost i brzina su ključni faktori koji često odlučuju o uspehu jednog preduzeća. U tom kontekstu, digitalizacija poslovne administracije postaje ne samo trend, već i neophodnost. U ovoj transformaciji, softverske firme koje se bave razvojem programa za elektronske fakture igraju ključnu ulogu, omogućavajući preduzećima da unaprede svoje operacije, uštede vreme i resurse te postignu veću preciznost i efikasnost.

Uz softverska rešenja Unifiedpost Grupe, računi i dokumenti mogu se lako skenirati preko odgovarajuće aplikacije na vašem pametnom telefonu. Fakture i ugovori u PDF formatu ili skenirane kopije se čitaju, čuvaju i arhiviraju na odgovarajućoj platformi. Zahvaljujući integrisanom OCR softveru (optičko prepoznavanje znakova), informacije i podaci iz vaših dokumenata se automatski pretvaraju u digitalni format i upisuju u odgovarajuća polja.

To ne samo da vam štedi vreme, već i smanjuje mogućnost ljudske greške, jer je ručni unos podataka znatno smanjen.

Lakša i brža komunikacija s računovođom

Više nećete morati da trošite vreme na prosleđivanje detalja svom računovođi. Bez obzira na to da li trenutno šaljete svoje podatke imejlom svom računovođi ili fizički uručujete papirne priznanice i fakture, obe metode može zameniti platforma softverskih rešenja Unifiedpost grupe.

Odaberite da li ćete automatski deliti sva finansijska dokumenta i podatke sa svojim računovođom ili samo određene. Vaši podaci će tada ići direktno vašem računovođi.

Koji god metod da odaberete, softverska rešenja Unifiedpost grupe omogućavaju da vaš računovođa dobija informacije koje su mu potrebne, bez dodatnog opterećenja vašeg poslovanja.

Manje papira, više prostora

Zahvaljujući digitalnoj administraciji, više ne morate da čuvate fakture u fasciklama i arhivama.

Digitalna administracija sa softverskim rešenjima Unifiedpost Grupe vam omogućava da jednostavno postavljate svoja dokumenta na odgovarajuću platformu, a zatim ih skladištite i arhivirate na period do 10 godina preko vašeg sigurnog i bezbednog Doc centra.

Softverska rešenja Unifiedpost grupe nude mogućnost pretraživanja i filtriranja, pa možete jednostavno pronaći dokument koji tražite, bez obzira na to koliko je star.

Manje šanse za ljudsku grešku

Ugrađeni softver za optičko prepoznavanje znakova (OCR) znači da više ne morate da unosite brojeve računa, iznose poreza i druge podatke sa računa. Što je manje ručnog unosa podataka potrebno, manje su šanse za grešku.

Bolja organizacija

Ukratko, programi za elektronske fakture koje razvijaju softverske firme donose velike koristi preduzećima. Od ubrzanja procesa, bolje organizacije i sigurnijeg čuvanja podataka, do olakšane komunikacije i dugoročne održivosti, digitalizacija poslovne administracije kroz ove alate postaje ključni faktor u uspešnom poslovanju u digitalnom dobu.

S obzirom da su sva dokumenta na odgovarajućoj platformi uredno raspoređena sa prikazom datuma dospeća, predstojećih plaćanja i ostalih informacija, uvek imate potpuni pregled vaših dokumenata i finansijskog stanja. Mogućnost grafičkog prikaza podataka pruža dodatnu pogodnost prilikom pregleda i analize.

Na kraju, odluka o digitalizaciji poslovne administracije ne svodi se samo na tehnološke prednosti. To je korak ka modernizaciji, efikasnosti i održivosti. Pomaže preduzećima da budu agilnija, konkurentnija i spremna za budućnost.

Softverska rešenja Unifiedpost Group-e - olakšajte poslovanje, ubrzajte procese, učinite ih sigurnijim.

Arrow pointing up

Srodne vesti