Welcome to our Unifiedpost website! We, and third parties, use cookies on our websites. We use them to enhance site navigation, analyse site usage and assist in our marketing efforts. You can read more about our cookies and change your preferences by clicking on ‘Cookie preferences'. By clicking on 'Accept all cookies’, you agree to the use of all cookies as described in our Privacy cookie policy.
Digitalizacija

Prvi deo: Započnite digitalno računovodstveno putovanje

Sve više preduzeća kreće se ka digitalnim tehnologijama ne bi li pojednostavili poslovne procese i učinili ih efikasnijim, a isto važi i za računovodstvo.

Sve više preduzeća kreće se ka digitalnim tehnologijama ne bi li pojednostavili poslovne procese i učinili ih efikasnijim, a isto važi i za računovodstvo.

Digitalno računovodstvo menja način na koji preduzeća obavljaju administrativne i finansijske zadatke. Vaša kancelarija više neće biti pretrpana ormarićima za dosijee i hrpama neorganizovanih papira i priznanica.  Digitalno računovodstvo digitalizuje sva vaša dokumenta umesto vas, stvarajući tako efikasniji i kvalitetniji računovodstveni sistem.

Da li vam „digitalno računovodstvo“ zvuči prezahtevno i prekomplikovano? Potrebno vam je samo nekoliko koraka da uđete u ovaj sistem i zauvek napustite zamoran manuelni rad. Jednom kada se odvažite na taj korak, uloženo vreme i trud koji su potrebni za računovodstvene procese znatno se smanjuju.

U prvom od četiri teksta naše blog serije, pomoći ćemo vam da razumete korake koje treba da preduzmete. Istaći ćemo prepreke na koje možete naići i rešenja da ih prevaziđete. Nastavite dalje sa čitanjem, kako biste saznali više.

Šta je digitalno računovodstvo?

Digitalno računovodstvo podrazumeva kreiranje, potvrdu i prenos finansijskih informacija u elektronskom formatu.

Vaša dokumenta, transakcije i svi ostali računovodstveni procesi postaju potpuno digitalni. Prvi korak jeste da počnete s digitalizacijom administracije.

Kao i većina preduzeća, i vi imate finansijsku administraciju koja se sastoji od priznanica, faktura, bankovnih izvoda i drugih dokumenata o prihodima i rashodima. Ova dokumentacija služi kao osnova za računovodstvo i mora biti dostupna određeno vreme nakon prijema.

Uštedite vreme i energiju!

Organizacija tekućih računovodstvenih dokumenata ne mora više da bude komplikovana i zamarajuća. Verovatno ste do sad punili ormare dokumentima i fasciklama, znajući gde se tačno nalaze dokumenta od pre šest godina.

Koliko vremena i truda vam je to oduzelo? Koliko prostora je ta dokumentacija zauzimala?

Dobro računovodstveno digitalno rešenje, u kombinaciji s računovođom i / ili poreskim stručnjakom ili bez njega, uštedeće vam mnogo vremena, prostora i truda. Više nećete uzaludno trošiti vreme na pronalaženje dokumenata u moru fascikli, niti ćete morati da posebno arhivirate svaki novi dokument. Digitalizacija je rešenje za sve ove probleme. Ona će vam omogućiti da više vremena posvetite razvoju svog poslovanja, svom timu i klijentima.

Digitalno znači i sigurnije!

Prelazak s papirnih na digitalne fakture ubrzava i čini vaše računovodstvene procese bezbednijim.

Proces obrade fakture ne počinje dok se faktura ne primi. Kada se radi o papirnoj fakturi, poslatoj poštom, ovaj proces može dodati nekoliko dana na početak obrade fakture. Prelazak na digitalne fakture omogućava da fakture stižu za nekoliko sekundi, a proces obrade počinje odmah, što znači da ćete brže biti plaćeni.

Digitalna faktura je i sigurnija jer lakše pratite svaki korak, što dovodi do smanjenja broja grešaka. Papirna faktura zahteva ručno unošenje podataka više puta tokom celokupnog procesa. Digitalizacija smanjuje potrebu za unosom podataka, što znači da se smanjuje i šansa za ljudsku grešku.

Da li vam se čini da je digitalno rešenje pravi put za vas?

Digitalizacija donosi niz prednosti. Jednom kada te prednosti otkrijete, ona postaje jednostavan i pametan potez za svaki biznis.

Uvođenje digitalnih rešenja za e-fakturisanje predstavlja ključan korak ka modernizaciji poslovnih procesa. Ovakav pristup omogućava preduzećima da efikasno i brzo razmenjuju fakturne podatke sa svojim partnerima putem elektronskih kanala, eliminišući potrebu za ručnim unosima i fizičkim dokumentima. Digitalno rešenje za e-fakturisanje donosi sa sobom niz prednosti, uključujući smanjenje grešaka u unosu podataka, ubrzanje tokova rada, bolju transparentnost i lakšu kontrolu nad finansijskim tokovima. Takođe, takav pristup doprinosi i ekološkoj održivosti poslovanja, smanjujući potrošnju papira i resursa. S obzirom na ove benefite, čini se da je usvajanje digitalnih rešenja za e-fakturisanje ne samo logičan, već i neophodan korak ka unapređenju poslovnih operacija i uspostavljanju modernog i efikasnog okruženja.

Softverska rešenja Unifiedpost Group-e - olakšajte poslovanje, ubrzajte procese, učinite ih sigurnijim

Arrow pointing up

Srodne vesti