Welcome to our Unifiedpost website! We, and third parties, use cookies on our websites. We use them to enhance site navigation, analyse site usage and assist in our marketing efforts. You can read more about our cookies and change your preferences by clicking on ‘Cookie preferences'. By clicking on 'Accept all cookies’, you agree to the use of all cookies as described in our Privacy cookie policy.
Digitalizacija

Drugi deo: Pokretanje digitalne administracije u pravo vreme

Sve više preduzeća shvata da gomilanje papira smanjuje efikasnost, naročito kada je u pitanju računovodstvo. Papirno računovodstvo odlazi u prošlost i sve više preduzeća okreće se digitalnom računovodstvu da bi pojačalo efikasnost.

Sve više preduzeća shvata da gomilanje papira smanjuje efikasnost, naročito kada je u pitanju računovodstvo. Papirno računovodstvo odlazi u prošlost i sve više preduzeća okreće se digitalnom računovodstvu da bi pojačalo efikasnost.

U prvom delu naše blog serije objasnili smo kako je pomeranje ka digitalnoj administraciji veliki korak koji će vaše preduzeće odvesti u pravom smeru. U drugom delu, pomoći ćemo vam da odlučite kada je pravo vreme da taj korak preduzmete.

Kada je pravo vreme da započnete prelazak na digitalnu administraciju?

Prelazak na digitalnu administraciju je prava odluka ukoliko želite da uštedite vreme i  besprekorno i bezbedno obavljate sve administrativne procese. Međutim, jako je važno isplanirati ovaj prelazak i pažljivo preduzeti potrebne korake.

Započinjanje digitalizacije na samom početku kvartala ili još bolje – nove fiskalne godine ‒ idealno je vreme: sva vaša dokumentacija u okviru kvartala ili fiskalne godine biće pregledna i dostupna. Na taj način štedite vreme i ne rizikujete da propustite određene podatke.  

Uvedite administraciju u svoj dnevni red

Vrlo je moguće da administracija nije najbolji deo vašeg poslovanja. Možda i vi, kao i mnogi, odlažete aministrativne procese do poslednjeg trenutka, što vam stvara probleme.

Zbog toga je važno da svake nedelje posvetite dovoljno vremena administraciji. Međutim, s prelaskom na digitalnu administraciju, to vreme će se znatno smanjiti.

Odaberite digitalno rešenje

Digitalizacija će čitav poslovni proces učiniti mnogo jednostavnijim i pametnijim. Izaberite softver provajdera za digitalnu administraciju koji će vam pojednostaviti obradu faktura i ponuditi vam automatski finansijski pregled. Softverska rešenja Unifiedpost Group-e nude uštedu vremena i energije.

Fitekin, rešenje za prijem, proces odobravanja, pretragu, knjiženje i arhiviranje ulaznih faktura. Unibill, rešenje za automatsko slanje računa i dokumenata putem više digitalnih kanala. Uniout, rešenje za upravljanje izlaznim fakturama.

Nastavite da se informišete o digitalnom računovodstvu

Pogledajte treći od četiri dela naše serije i otkrijte koji su sledeći koraci koji će vam omogućiti da u potpunosti pređete na digitalno računovodstvo.

Softverska rešenja Unifiedpost Group-e - olakšajte poslovanje, ubrzajte procese, učinite ih sigurnijim

Arrow pointing up

Srodne vesti